

ahmad fares
@rahsiahomestay
Realitinya, ±80% homestay tak perform dan gagal mendapat tempahan konsisten setiap minggu. Rumah dan lokasi dah cantik, hrg dah murah tapi x berapa nak laku. Hari-hari buat iklan dalam group, respon takde. Group pun dh tepu dgn iklan.
Bagi pemilik homestay level T20 mungkin tak kisah homestay laku x laku atau berlagak je lebih.
Ramai owner 'give up' bukan sebab homestay tak boleh jalan tapi sebab owner tak jumpa jalan. Dah penat usaha tanpa arah.
Untuk detail, sila klik: https://clickspot.cc/LAynLs7
Khusus buat OWNER HOMESTAY yang masih 'struggle' dan mereka yang merancang nak buat bisnis homestay sebagai 'pasif income', izinkan saya menawarkan ebook eksklusif ini kepada anda sebagai panduan.
Bagi pemilik homestay level T20 mungkin tak kisah homestay laku x laku atau berlagak je lebih.
Ramai owner 'give up' bukan sebab homestay tak boleh jalan tapi sebab owner tak jumpa jalan. Dah penat usaha tanpa arah.
Untuk detail, sila klik: https://clickspot.cc/LAynLs7
Khusus buat OWNER HOMESTAY yang masih 'struggle' dan mereka yang merancang nak buat bisnis homestay sebagai 'pasif income', izinkan saya menawarkan ebook eksklusif ini kepada anda sebagai panduan.
Privacy Policy | Terms |







